Thursday 3 January 2008

FW: Duh merinding, serem..

----------------------------------
Original message from geetz:
----------------------------------
Original message from Arman:
----------------------------------
Original message from Anna:
----------------------------------
Original message from dany today:
----------------------------------
Original message from Andina:
----------------------------------
Original message from It's Real Qko:
----------------------------------
Original message from HENSON:
----------------------------------
Original message from Fat:
----------------------------------
Original message from Fina:
----------------------------------
Original message from nisma:
----------------------------------
Original message from Christ:
----------------------------------
Original message from Davin:
----------------------------------
Original message from b RAIn:
....Message:
Guys sorry for this...
i have to pass this thing .....
its for u to judge if this istrue....
Yo! I'm real sorry but this one scared me I just had to send it out... Now, that you're Reading it... there's no turning back!!!... I read this blog and I thought It was some stupid joke, but it wasn't this FU** is Really true!!!! It's been haunting me for as long as I can remember!!!!...
-Rick, 18, U.K.
Hey! Surat kaleng ini awalnya dikirimkan ke mail gw, pertamanya gw tdk menggubrisnya... Tapi gw benar2 menyesal telah memandangnya sebelah mata, gw harus pindah rumah dan berharap semua akan berakhir...
-Alin, 25, J-town
Ya, ya, ya... sayang sekali bagi mereka yg tdk perhatian. Aku mengirimkan kabar tentang blog ini ini ke banyak orang dan tebak apa yg terjadi.... Setelah beberapa hari, aku menjadi manager perusahaan tempat aku bekerja...
-Indra, 24, Sby
Aku dulunya adalah seorang wanita karier yg sukses dengan 2 anak dan seorang suami yg baik, tp skrng hidupku hancur... Semua krn surat kaleng ini, awalnya aku mengabaikannya, lalu hal2 yg seram mulai menghantuiku, lebih parahnya suamiku menceraikanku dan membawa 2 anakku karena dia mengira aku sudah gila!!!
-Nia, 31, Yk
Yo! hai teman! Gw dulunya adalah seorang pecundang di skul dan bodoh lg... gw mendapat surat kaleng ini dan mengirimkannya kepada knalan2 gw dan stlh beberapa hari...Whoa!!!... Semuanya menjadi sangat menyenangkan... dan cewek paling cantik di skul mengajak gw jalan... Skrng gw benar2 mjd seorang yg paling beruntung di dunia...!!! makasih jg buat surat ini skrng gw jg mjd lebih pintar... hidup gw benar2 mjd hebat!!!!
-Roni, 16, J-town
Once your reading this you must do exactly what it tells you to do... this is no joke... If you ignore this you will regret it!!!... Here it goes!!!...
A little girl named Chelsy McCann was killed in 1933 by a homical maniac who buried her alive while chanting a satanicchant "tomo Sama te blistat" those were the words spoken, and now u have read them... anyone who reads the chant will meet a small child in the middle of the night she will be on your ceiling as you sleep. She will suffocate you as she was suffocated or maybe she will show up inside your bathroom when your taking a bath wearing a white shirt with blood stains on it and kill you... unless you tell about this blog to 66 people for 6 days, so she will leave you in kindness

No comments:

Post a Comment